
Отзыв о Mitsubishi Outlander XL 2008 года

Информация от владельца
Оценка авто
Автомобиль: Mitsubishi Outlander XL 2.4 CVT Ultimate. Хочу поділитись враженнями для тих хто зупинив свій вибір на даному авто чи розглядає варіанти.
1. Автомобіль експлуатується в умовах місто-траса 50\50 + поїздки в гори на лижі!
2. Обслуговується завжди вчасно на фірмовому СТО де і був придбаний.
3. Збірка - Нідерланди.
4. В розмірі 225\55\18 дивиться пристойно, але веде себе жорстковато у місті. У 215\70\16 мабуть значно краще, не пробував!
5. Впевнено почувається на поворотах, сніг, дощ, ожеледь!
6. Шумоізляція терпима, але можна покращити!
7. Панель салону зручна і солідна! Музика (саб-буфер і ченжер на 6 дисків) досить якісна, без глюків!
8. Шкіра, якщо доглядати - вигляд не втрачає!
9. Як для чоловіків (мені 36р.) 2.4 замало, хочеться 3.0, але для врівноваженої їзди чи для жінок - те що треба!
10. Обслуговування як для такого авто дость нормальне (якщо купувати запчастини через інтернет, з накрутками СТО - значно дорожче).
11. Зручна і досить маневрена в керуванні! Хороший огляд дороги!
Тепер саме головне, статистика ремонту за 5 років експлуатації :
Пробіг, км - Заміна деталей;
40 000 - Стійки амортизатора передні (гарантія);
50 000 - Гальмівні колодки передні;
60 000 - Стійки амортизатора задні;
80 000 - Сальник колін валу передній, болт-шпилька колісна;
90 000 - Стійка амортизатора передня;
100 000 - Свічки запалювання;
110 000 - Наконечник рульової, колодки гальмівні передні, сайлентблок задній поперечних ричагів зовнішній;
120 000 - Сальник колін вала передній, колодки гальмівні задні;
130 000 - Втулки стабілізатора, пильники передніх амортизаторів, демпфер;
140 000 - Підшипник передньої лівої ступиці;
150 000 - Колодки гальмівні передні, зняття фаски гальмівних дисків;
160 000 - Лівий нижній ричаг;
170 000 - Тяга рульова ліва, сайлентблок переднього правого ричага задній, амортизатори передні, демпфер;
175 000 - Втулки заднього стабілізатора, лампочка підсвітки номера, сайлентблоки заднього нижнього поперечного ричага, задні ричаги сходження з болтами;
180 000 - Пробка піддона з прокладкою;
190 000 - Передні гальмівні диски;
Робіть висновки.
При купвлі даного авто цінова політика ставила перед вибором Аутлендер 2.4 в самому "повному фарші" чи "голий" Вагон 3.0, - обрав перше! Не шкодую!На авто впевнено долаю тисячі кілометрів по Україні!
Пробіг: 190000. Разхід по трасі: 10.0. Разхід по місту: 13.0.
Плюсы и минусы автомобиля
Передній привід (задній з блокуванням центрального диференціалу (підключається)), що дає змогу уникнути зайвих витрат пального!!! Просторий салон. В розкладеному вигляді зручно в дорозі для дітей, 2 лежачих місця.
Жорстка задня підвіска, принаймі на 225\55\18.
Совет покупателю
Купуйте 3.0, бажано річну (для економії коштів)! Авто не підведе!
Обсуждение отзыва
А 2.0 для кого двигатель? Сколько жрет 2.4 автомат?
ОТВЕТИТЬДля тех кто спит за рулём.При том,что на автомате схавает столько же,сколько ест 2,4.
+1ОТВЕТИТЬВсегда считал mitsubishi достаточно надежной и не прихотливой маркой авто, владел лансером 9 , за 6 лет и 125000 поменял только сайленты передних рычагов, можете не верить,но колодки износ 50 % на момент продажи, половина пробега маршрут ялта симферополь и обратно. А тут паркетник и столько возни, хотя х.з может не жалел ты ее.)))
ОТВЕТИТЬ



объявления